followers ceqbell

Friday, September 9, 2011

bertudung adalah tuntutan agama


بسم الله الرحمن الرحيم

da lame x update ni..nme  je cuti.. bz gk kn? hihi ;)

lps y spupu aku operation... ktorg ade problem dgn awek y perasan ni..xtaw la ape jadah pemikiran die smpai t'pikir sal 'kawen sesama sepupu' 
sng citer pemikiran cetek..emosi x terkawal..cemburu buta-tuli. haha. ok enough la. da tu kwn die tetibe nyelit maki2 hamun aku.. hmmm,,sng ckp die msok cmpor hal famly ak. dan lebih tidak b'etika serta xde tata-susila..die  guna perkataan y agk keras dan sgt2 m'bakar hati aku. haish,, tp sbb ak xde mslh dgn pompuan tu ak bia kn je die nyalak sorg2. tp mmg klakar abes bdk ni perasan mcm2 smpai blh t'keluar dr mulut die "walaupun aku ni x pkai tudung tp aku lebih baik dari kau'' die nk tunjok otai gado2 ni.adoh..aku ni da ''b'sara'' la bab2 mcm ni.klu zaman skola ko ajk gni mmg sedap.hihi.

ok,,y psal tudung k x tudung lg baik..ak ade jumpe kt facebook la bende ni,,seswai gase ny klu tuju kn k budak esso tu...mls nk taskirah bdk mcm ni.. mmg da x blh nk d'tegor..da la msok cmpor hal org x pandang kiri kanan,,pkai langgar..pastu men maki2.. skali kene dgn abg ak mse die tgh jge kaunter esso tu,,amek kau m'leleh... hmmm,perempuan tu perempuan jgk..kasar mne ko ckp pon leleh gk ark?


ape je nk ckp? teror gile 'muslimah' ni bg taskirah.. ape2 pown da itu tuntutan agama wajib lah kite buat. mmg x semesti ny sume perempuan bertudung tu baik,,TAPI semesti ny perempuan y baik itu bertudung....mmg kita sume buat dosa antara sedar dan x.. tp skurang2 ny bile kite buat slh satu dr tuntutan agama,,kita da berada d'jln y btol.. terus kn usaha dan dorongan la u perbaiki diri kita y lemah ni.. x gitu? 

smoga kita terus mendapat perlindungan & rahmat dr ALLAH.. amin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...