followers ceqbell

Tuesday, April 24, 2012

handmade wedding'card

Salam,, like usual,, I don't know how to start the introduction..may be sebab aku type y straight-forward person? haha.. entah la kan..So,let me begin my entry..nak bace stay..tak nak takde hal lah..just 'pangkah' blog aku nih. ;)Since yesterday,aku & mama bertungkus-lumus memerah tulang-4-kerat kami y comel ini untuk prepare wedding's card abg afiq! everyone give 'shocking' respond when they find out bout this.hehe,,bak kate mama, jimat cost! yelah,aku kan tak dapat nk sponsor abg pape y besar2 & mahal2.. so bile aku buatkan kad kahwin die ni kire die da blh cut cost ye dak? lagipun y kuar duit semua nya mama,,aku just mencurahkan bakti je.hehe.ade 500 keping kad yang nak kena siapkan.. ni aku pon tengah cuti seminggu so boleh la buat. dari bab potong2-tampal2-lipat2-susun2 da siap 328keping.. so balance ade 172 lagi.. kertas cover da abes so tadi pergi kedai terpakse lah beli yang color silver plak,, yang original color gold..itu pon yang silver x cukup,,aku nak 86helai tp tadi ade 49 je. takpe tibai ape ade dulu..malam ni nk proceed dengan pasang2 riben plak kat kad2 tu..
 okey la da nk maghrib aku nk pi siap2. click publish!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...