followers ceqbell

Tuesday, March 26, 2013

Celebration!

Bismillahirahmanirahim,, 22mac yang lepas birthday mama..tapi jumaat kan? bell balik jumaat malam tu sempat lah jugak singgah beli cake febret mama.. Sabtu pagi dah gerak ke JB tapi singgah jap kat majlis kawen SAMAD.. budak ni dulu dok rumah family aku setahun mase nak SPM. kes tu x boleh cite kali ni.. menjela kang,! ye lah setahun punyer cite... hehe..pape pon tahniah dah kawen 'abg' aku y sorang ni.. 

kat JB mane lagi port terbaik kan? rumah abg afiq&kak ya.. my family sangat excited bile taw yang kak ya preggy.woohooo lagi2 abah & mama. malam tu kitorg g makan kt damai, tapi memula bell dgn k.ya cabut dulu pergi beli cake.. yeay..! so jom review malam tu dengan gamabar2.. oh, by the way, seronok sangat gathering together tapi tak complete sebab irfan takde ;(  







mase kat kedai punye lah aku dengan kakya serabut nak pilih cake ape y complete kan bulatan cake.. akhirnya inilah hasil cake over-kreatif kami:





bukan main lebar lagi senyum haaaa.. 






 ini muka tengak khusyuk licin kan ikan... bini kat sebelah gigit jari..hua hua hua.. tak terkejot lah kalau baby nanti kuar koje nya gigit jari.. gambar y bawah ni sebagai bukti..




org syok makan ikan die gigit jari

ibu mengandung


perangai ibu mengandung   -,-"

"kakya: dah r mai! over plak"

mama tgh gelak kan abah yang tadi cakap 'TAKNAK MAKAN'


sambung celebrate kat rumah abang afiq
orait, antara tujuan utama k JB adalah meng-usha baju tunang..tapi dek kerana berita hangat dari cik timah (mertua abang), bahawasanya JAKEL 4 tingkat baru area angsana, kami pon pi terjah.. haha, jakel seswai nya cari baju nikah or sanding terus!..  so check-it-out sket..ni perasan je lebih okay.. macam tak caya plak.. tahun lepas akugi jakel cari baju sanding abang afiq, skrg aku plak? cepat giler masa b'lalu..





abah: abes la duit abah si gomok nak kawen... aish! geram betol!








muka poyo je.. snanye cover muka perasan nak kawen.haha.. aku lagi lah cari murah2.. y RM880 tu pon da cukup untuk aku.. yang mama siap berkenan dengan y RM1500-RM2000 T_____________T


setelah menyusahkan akk jakel tu punggah2 kain, kami beredar..dengan tangan kosong tetapi mata yang berair2.. kenapa? sebab jakel ni tak siap sepenuhnya! so habuk merata2..aku plak sensitip habuk2 ni.. mula lah hidung aku beraksi..









mata sudah bengkak
  

mummy&daddy-to-be end of this year inshaallah..

Entry ni saje nak preview our moment yang sangat2 precious.. impian aku nak holiday with the whole family members ke oversea.. macam family kak maryam, kak mell semua! 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...