followers ceqbell

Wednesday, May 23, 2012

guessBook

esok aku ade quiz corporate finance,lusa ade trip u exhibition k KL & tulat(sabtu) aku ade test taxation.. TAPI malam ni aku busy cari idea u buat guess book u wedding abg afiq & k.yaya. overexcited je aku ni..kalah aku yang nak kawin kan? okay,, da penat lelah, berpeluh2 mengerah keringat yang ade,, (dengan kelembapan sang berokband dari maxis) akhir nya aku berjaya jugak lah menghasilkan satu karya agung ini.. 





actually tak bape nak siap ni sebab tengah2 tu nak letak la ayat2..tapi tak jumpa yang seswai gitu..kang  letak ayat cintan-cintun aku muntah darah plak sang merpati sejoli ni.haha..
okay tak? ke color nya macam pakai colorpencil y cikai2? ade nampak macam pakai color LUNA x? STABILLO k,,
gambar2 yang lain nanti minggu depan aku dok kerja kan eh..! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...